Vem är det som busar med miiig?



Det är INTE roligt.
Nu blundar jag och då jag tittar igen så förväntar jag mig GRÄSMATTA här utanför, som det var för ett par dagar sedan.. Ett.. Två.. TRE!
ATTANS.. Ingen som hade lust att ställa allt till rätta antar jag =(

Men allvarligt, snö? Och inte lite heller, nån måtta får det faktiskt vara. När ska det bli vår va? Så jag kan använda alla kjolar jag har införskaffat, istället för att måsta köpa ett till par byxor.

Jaja.. Jag är hungrig och vi har inget att äta hemma. Inget som inte kräver MINST 30 minuters matlagning först, vilket jag inte har någon större lust med. Tappade liksom geisten då jag såg all snö. Vore härligt att åka till IKEA, men jag vill inte åka dit om jag inte vet att jag kan köpa med mig säng, madrass, skötbord m.m. Och jag är inte säker på att Martin vill att jag ska köpa det ännu. Får ringa och höra med honom. Men då jag tog upp ämnet igår lät det inte särskillt lovande.

Ääh, nu måste jag släppa ut hundarna och min galna kissetatt!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men klart du ska få köpa säng å madrass m.m nu jue ! Snart äre ju dags !! ;D

2008-04-09 @ 11:17:49
Postat av: nikita

Tävla i min blogg för sjutton :D

2008-04-09 @ 12:38:26
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Cissi

Klart ni ska köpa grejjerna nu =D Det är ju NÄRA nu. Då det väl är dax för Oscar att få syskon så kommer jag vilja ha allt KLART i v 30 =p Lika bäst så då man aldrig vet när nästkommande tittar ut (med tanke på Oscar som kom så tidigt). hi hi
 
Hör av dig OM du ska på IKEA, jag KANSKE vill/kan följa. Skulle BEHÖVA åka på ÖB i alla fall.

2008-04-10 @ 08:33:21
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0