Värt att firas!


Texten här nedanför skrev jag inatt vid 00-tiden. Men precis då försvann internet så jag kunde inte uppdatera. Därför kastar jag inte det inlägget nu!

Ja, det faktum att Martin igår sa: Imorgon ska vi ut till Birsta. Han har aldrig tidigare (under vår tid tillsammans) yttrat dem orden i samma mening förut. Så imorse efter att vi vaknat till oss packade vi in marodörhunden (Rambo) i bilen sen begav vi oss till Birsta, väl där inhandlade vi tapeter till vårt blivande sovrum. Blev en brun/grå tapet och en jättefin fondtapet (tycker JAG och Martin) den är beige med nå slags blommor på, tror blommorna är svarta, sen är det bruna blad o grejjen. Brunfärgen är nästan likadan som rätta tapeten. Blir nog bra det där då dem väl sitter på väggen =) Svårt att förklara ju!

Vi köpte även klickgolv in till barnets rum. Där sitter för tillfället en brun/orange ful korkmatta nämligen! Så nu börjar det kännas som att vi kommer nånstans, äntligen =)Vi bestämde oss för att vänta till EFTER att barnet har kommit innan vi köper tapeter till barnrummet. Visst kan man köpa nåt neutralt och sätta upp. Men vi pratade om det idag när vi stog och kollade på barntapeter + barnbårder och kom fram till att liiite "könsinspirerat" vill vi nog ha. Men vi funderar även på att måla väggarna och sätta upp en bård på det. Men hur vi än gör väntar vi tills efter att barnet är fött. Det kanske blir nåt Martin kan underhålla sig med om jag blir kvar nån natt på hotellet eller BB.

Ujuj vad rörigt jag känner att det blev. Hoppas att ni orkar läsa mina kråkor.Nu ikväll bredde vi ut ett stort lakan på köksgolvet sedan placerade jag Martin på en pall mitt på lakanet, sen klippte jag bort långbarret hans. Så nu är han nyklippt och tjuuusig, haha!! Första gången jag klippte honom med sax, har klippt med klippmaskin 2 ggr förut och det har blivit för kort i mitt tycke. Så ny klippte jag med mina nyinförskaffade "frisörsaxar" uppe på huvudet och sen bak i nacken körde jag med maskin. Det blev faktiskt rätt bra. Och om två tre gånger har man nog fått sig lite mer övning så då kanske det blir ännu bättre !

Nu kan jag inte logga in på internet av nån anledning. Satt o pratade med Cissi på MSN också men sen bara loggades jag ur och nu kommer jag inte in igen.. RACKARNS... Så jag vet inte när jag kommer kunna uppdatera detta!  



Idag Måndag:

Nu skall jag göra mig iordning och åka på vattengympa,ska bli skönt. Men jag tycker att det är jobbigt att ränna ända till sjukhuset för att plaska omkring i en bassäng i endast 40 minuter. Men men!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Pictures på nyinköpta prylarna tack (skötbädd), även de du inte skruvat ihop ;)

2008-04-14 @ 18:01:05
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0