Var tvungen att testa igen

Ni får ursäkta utseendet på bilden nedan.. Har försökt få till det, men jag skiter i det nu, det får se ut som det gör)

Jo nu är det som så att jag kände att jag verkligen inte gjorde allt jag kunde på den matematiska delen. Så jag gjorde testet igen, och mycket riktigt märkte jag att jg svarade lite väl förhastat på vissa frågor igår. Jag menar, vissa var rätt logiska om man bara lägger manken till och JÄMFÖR svarsalternativen med varandra. Vissa ser lika ut så man väljer ett av dem, men så kanske det skulle ha varit det andra istället. Jaja, hursomhelst så svarade jag i stort sett exakt som jag gjrde igår på resten. Det var lite på ordförståelsen som jag inte mindes vad jag svarade igår så jag fick sitta och klura ett tag. Men jaja...

Idag fick jag 130. Martin säger att det är fusk. Att ju fler gånger man gör testet desto bättre får man. Men jag gjord det ju faktiskt BARA 2 ggr, och det är ju inte direkt så att man får veta vad man svarat fel på, så det är ju omöjligt för mig att veta vad jag svarat rätt/fel på. Alltså, ju fler ggr jag gör testet desto sämre skulle det ju lika gärna kunnat bli. Hur som helst tror jag att det blev bättre just p.g.a att jag tog lite mer tid att fundera över matten. Matte är annars inte min starka sida och jag brukar mest bara välja ett alternativ som ser bra ut. Men nu TÄNKTE jag så det knakade =)

Jag är även rätt stolt över mig själv, med tanke på att jag är väldigt mycket för att leta upp saker på internet. Och vad det gäller ordförståelsen hae jag lätt kunnat slå upp vad ett ord betyder. Men ICKE.. Det frestade många gånger, tro mig. Men jag höll ut. Det är ju faktiskt roligare om man vet med sig att man inte fuskat, annars kan man ju ine med gott samvete säga att man har ett IQ på 126 eller 130, beroende på vilket man väljer att gå efter ;)

Namn: Ellenor
Ditt totalresultat:
130
Resultatkategori: Hög

Totalresultat
 
    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0