Tråkdag..


En sån tråkig dag.
Jag har:

*Klivit upp
*Ätit frukost/lunch (frunch)
*Suttit vid datorn
*Sminkat mig
*Målat naglarna
*lyssnat på ljudbok sen jag vaknade ungefär (Och gör fortfarande)
*Tagit fram det vi skall äta till middag

Alltså ingen särskillt händelserik dag =( Men ikväll skall vi ju iaf. in till sjukhuset för att lyssna på förlossningspersonalen. DET ska iallafall bli skojj!
Nu ligger Martin och vilar, den stackarn har ju förmiddag och klev upp 4 i morse. Det vore väl okej om han inte kom i säng så rackarns sent igår, likaså i förrgår. Han satt nämligen uppe och gjorde IQ-testet på datorn igårkväll. Han fick 123 i resultat. Jag satt bredvid och kikade och han gjorde riktigt dåligt ifrån sig på minnesdelen, och hade han inte slarvat så otroligt där så hade han nog fått mycket bättre resultat. Matten gick riktigt dåligt den med. Men han har ju till hans försvar bara läst allmän matte i högstadiet. och har aldirg så mycket som kommit i närheten av en ekvation. Så om man ser till detta så fick han ju väldigt bra resultat. Men jag leder fortfarande, thihi!

NU måste jag börja med maten så vi hinner äta innan vi ska åka. Det blir potatis, falukorv och spenatstuvning. MUMMA =)

Hörs senare. Kanske kommer en magbild om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0