Solsting



Ojojoj vilket fint väder, jag ser inte ett enda moln på himlen nu när jag tittar ut. Kan det bli bättre?
Jag har spenderat hela förmiddagen ute på bron (känns lite dumt å sitta på bron då vi har en stor och fin altan, men denna tiden på dygnet ligger den i skugga, samt att vi inte har nån utomhusmöbel ännu) Jag la ut en stor filt som jag har suttit på i några timmar nu, så rackarns härligt. Har spelat lite spel i mobilen, kollat igenom all reklam som kom igår, planerat helgens shopping. Måste handla lite bebissaker ju. Bl.a blöjor (fanns massa fina erbjudanden i reklamen) frottéhanddukar, några bodys o lite mer saker.

Jag vill ha SAFT!! Jag älskar vatten, så tro inget annat. Men i detta härliga väder skulle jag vilja sitta ute med ett glas god saft, dessvärre är den slut för tillfället =( Så det blir till att hinka vatten istället. Det går ju det också som sagt, men tänk vad gott det hade varit med saft =)

Ikväll ska Martin repa, trist. Vad ska då jag hitta på? Har visserligeningen ingen lust att göra nånting.. Men normalt brukar jag göra åtminstone två resor till birsta/stan per vecka. Inte för att handla varje gång, mest för att komma iväg och hitta på någonting. Denna vecka blir det bara på Lördag. (Om man bortser från föräldragruppen igår, vilket jag gör) Så ser planerna ut NU iaf. Men jag hoppas att de hinner ändras, jag bli galen av att bara gå hemma och inte kunna göra någonting. Jag menar, det finns MASSOR här hemma att göra, en heel del krattning kan jag lova. Men jag får inte kratta nu och det gör ont i mig att se eländet och inte kunna göra något åt saken. Skulle även behöva göra ett städryck uppe, men jag måste ta så lite i taget för att inte överanstränga mig. Frustrerande... =( Då är det härligare att bara komma hemifrån en dag!
    Även att jag nästan MÅSTE inöver nånting före Lördag, vi har nämligen fått en grill av mamma och vi bestämde oss för att inviga den på Fredag (på Lördag ska vi nämligen till en kompis som fyller år) så då måste jag ju till Matfors för att hämta den. Och om man åker till Matfors, ja då kan man likväl fortsätta några mil till inåt stan ;)

Aja.. Nu ska jag kika lite på Långbens Galna Gäng sen ska jag vika tvätt och lägga in i garderoben!

Bajj bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0