SNÄLLA hjälp mig.



Om någon vänlig granne eller så läser detta: KOM OCH HJÄLP MIG!
Katten har kräkts i hallen och jag kan verkligen inte ta reda på det. Jag försökte och försökte men det går inte, slutade med att jag började grina istället. Kan inte ens gå nära. Det värsta med allt är att faanskapet  luktar också. Martin idiotförklarade mig och jämförde det med att han tycker det är obehagligt att byta blöjor men att jag tvingar honom att lära sig det. Javisst kan man känna samma obehag. Men en onge skiter OFTA, en katt spyr sällan. Det är fanimig inte samma sak.
   Han s till sist att jag kan lägga papper över så tar han reda på det inatt då han kommer hem. Men som sagt, det luktar ju. Även att jag inte törs gå tillräckligt nära för att lägga ett papper över.
   Jag kan inte förklara vad som äcklar mig så inninorden. Kanske är det det faktum att det är en MASSA färger i spyan och att den är en decimeter hög och hälften så bred. HUR kan en så stor äckelhög komma ur en så relativt liten katt? Nej fy fabian! Sen la han en minihög på sidan om också, men den ser lindrigare ut. Åtminstone från mitt säkra avstånd inne i köket.

Nu har vi ju dock det dilemmat att jag håller på att kissa på mig och att jag inte har några byxor på mig. För att kunna åtgärda båda problemen måste jag ut i hallen och sedan in på toaletten. Där ju självklart toalett finns för att fixa det första problemet, men även mina byxor hänger där inne.

Man skulle nog bli bra idiotförklarad om man ringde svärmor eller svärfar om hjälp. . .
Hm.. Nej det kan jag inte göra!
Rackarns, nu blev jag skitnödig också...

FAN!

Kommentarer
Postat av: Anita

*ASG*..ja du bruden, kan nästan se dig...;-)

2008-04-02 @ 19:53:40
Postat av: emma

hahaha sannas kräkning var väl ingen höjdpunkt, mer en jävligt läskig sak men som man kan skratta åt lite såhär efteråt :) haha hade ont i magen i en dag efter hon kräkts typ :P

2008-04-02 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0