Ödets ironi =(



Igårmorse/förmiddags satt jag och läste en massa bloggar där folk skrev hur sjuka dem var. Uscha tänkte jag, hoppas man slipper bli dålig. Men jag hann nog inte mer än tänka den tanken förrän jag började känna obehag i halsen och näsan. Ni vet en stor klump där bakom som varken går att dra ner eller snyta ut. Kände samma känsla i förrgårkväll men då jag inte kände nåt igårmorse tänkte jag inte mycket på det.
   Men somsagt, igår på förmiddagen satte det igång, blev snabbt värre.. Jag hann iaf till Ica och köpa min efterlängtade glass. Men så fort jag kom hem blev jag "soffliggandes" Halsen gör så ont så jag vill bara grina och det bränner riktigt obehagligt i näsan och bakom näsan. Sov riktigt riktigt dåligt inatt, och nu på förmiddagen har jag vilat lite i soffan, men det går inte att få nån ro då det värker i hela kroppen. Även febern har gjort sig tillkänna, så nu tänker jag spendera hela dagen i soffan och tycka synd om mig själv. Inte minst över det faktum att jag går miste av det vackra vårvädret ute =(

Jaja.. Nu ska jag äta glass och bedöva min hals lite tillfälligt.
Hejdå

PS.
Igår hade jag namnsdag (Olivia) och idag är det 40 dgr kvar till beräknad förlossning
DS.

Kommentarer
Postat av: Mia

40dagar går fort när du väl är där. Just nu tycker du det är en evighet. :-D

Hoppas du blir frisk snabbt. Verkar som helahalva stöde är sjuka just nu. :-(

2008-04-16 @ 14:18:28
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

Det är ju pappan till er misse som vi fått ta bort. :-(

Tråkigt att behöva ta bort flera med en gång. Gud så jobbigt. Det är väl nog jobbigt att förlora en misse.

2008-04-17 @ 17:55:55
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: lotta

Oj, va spännande att du inte har så många dagar kvar tills bäs kommer!

Vårat troll kom 10 dagar innan beräknat datum..=)

Ha en fin helg!

2008-04-18 @ 08:31:34
URL: http://eileengalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0