Kockduellen



Kanske något för mig? =)

Jag håller för tillfället på att laga mat. Men i vanlig ordning har jag varit lite för kaxig med kryddorna så det ryyyker ur munnen efter man smakat. Tur att både jag och Martin gillar stark mat. SYND dock att min mage lär protestera. Men men, vad gör man inte för lite god mat ibland?

För er som undrar blir det en kycklinggryta med morötter och majs i (Man tager vad man haver, som man säger. Hihi) till denna kulinariska upplevelse serveras ris. Lite tråkigt bara att sitta å äta själv. Men men, sånt är livet varannan vecka! Martin år njuta denna måltid imorgonkväll/eftermiddag istället då han äter matdosan på jobbet.

Ikväll är det äntligen Gray´s Anatomy. Som jag längtat och väntat! En vecka är alldeles för lång när man går och längtar till nästa program. Synd bara att jag varit inne på ABC:s hemsida och läst om vartenda avsnitt hela denna säsongen. Så jag vet hur den kommer att sluta.. DEPRIMRANDE kan jag säga. Hoppas att det går till sig i nästa säsong ;)

Nu måste jag kolla så att min goda gryta ej bränns fast! Det vore just typiskt för ett GENI som mig ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska man kanske inte hålla sig från allt för starka maträtter då man är gravid vaaaa? ;)

2008-04-02 @ 17:15:28
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0