Kniiip


Ja det är vad jag tänker göra.

Ni förstår, en höggravid kvinna med en rackarns hosta är ingen bra kombination. Tänker inte gå in på detaljer, men ni ska veta att det blir ett å annat extra trosbyte ;)
 
image404


Jag har sammandragningar (inget ovanligt i det) för tillfället och ongen har bestämt sig för att leva rövare under tiden. Vilket har resulterat i att min mage värker =(

Jag är även snorig, skitnödig och smått illamående. Jag har hosta och slem i halsen. Hostar jag för hårt kommer det nån droppe kiss.Jag har slut på ljudböcker som jag ej lyssnat på och vill därför ej gå och lägga mig riktigt ännu, har svårt att somna nämligen och hatar att ligga och vända och vrida på mig. Mest för att det just nu i mitt tillstånd är en fysisk omöjlighet att vända och vrida på mig.Jag har så fruktansvärt ont i ljumskarna så jag kan knappt gå. Sammandragningarna ger sig inte, och det gör inte ongen heller. Den har en förkärlek till att sparka som en tok då jag har sammandragningar. Jag är JÄTTEtorr om högra handen, vilket nu har resulterat i att jag fått klåda där också!
 
Jag var bara tvungen att klaga lite. Finns tusen mer saker jag stör mig på för tillfället. Men det är nog bäst jag lägger på locket innan jag blir galen =)

Nu måste jag på toaHejjrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0