Frid råder åter i Stöde

Efter att ha varit nära ett sammanbrott tog jag mig samman och vek ut en stor tidning som jag la över eländet. Dessvärre missade jag ett hörn så jag fick lägga dit en till. Allt detta klarade jag av utan att titta på obehagligheterna. MEN ett kraftigt illamående fick jag..
   TROTS illamåendet har jag just vräkt i mig en glass. Och nu ska jag se Grey´s medans jag smaskar i mig en snickers. Snickers är nog världens godaste chokladbar. Älskar dem!!

MER äckelvarning

Medans jag satt uppe i vardagsrummet och smaskade som bäst på min glass hör jag hur Rambo spyr nere i hallen. FAN tänkte jag, för han har ju ätit en massa idag så det skulle med all säkerhet vara obehagligt. (Jag har dock mindre problem med hundspya än med kattspya)
   Jag satt och tänkte glada tankar ett tag för att minska på illamåendet som igen fick en liten knuff, men sen ringde mamma och jag var tvungen att gå ner för att kolla i några papper. Jag smööög ner för trappen för att inte få en chock av hans spya, men icke sa nicke, där var ingen spya. Bara en blöt fläck där spyan varit =) Tack kära Rambo för att jag slapp torka upp den. Är det inte praktiskt med djur som äter sin egen spya ibland ;)
Hihihi, det var ju faktiskt, till hans försvar, bara nyäten mat. Då han spyr galla äter han inte upp det!

Jaja, nu har jag äcklar er tillräckligt för en dag. Och mig själv också för den delen.

Nu väntar Grey´s som sagt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tänkte att du ju väl haft problem med magmun. Gaviscon u knÅw =)

2008-04-02 @ 21:36:51
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

djur kan va bra äckliga!

2008-04-03 @ 09:17:58
Postat av: Mia

Blä!
Våran katt gjorde så när jag ställde mig coh vrålade rakt ut över hur äckligt det var. Men då tyckte jag så synd om katten så jag skyndade mig att ta upp det.
Det var som att missen hade dåligt samvete över att jag var tvungen att ta upp det.

2008-04-03 @ 20:18:59
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0