Fredag, äntligen!



Ja Fredagar är nog veckans bästa dag utan tvivel. Åtminstone hemma hos oss.

Just denna fredag kommer att spenderas hemma (som vanligt) framför tv:n =)
Först blir det en väldigt kulinarisk middag bestående av pannkaka m. glass och bär. Vi brukar äta nåt lite "finare" på fredagar och lördagar, men jag råkade glömma att det var torsdag igår så den vanliga torsdagspannkakan uteblev, istället blev det falukorv, potatis och morotsstuvning.
  Så vi får ta pannkakan idag istället, och för att "lyxa" till det lite ska jag köpa glass och bär och ha till. Det blir gott det =)

Sen är det ju "Så ska det låta" vilket man absolut inte får missa. Vi har faktiskt inte issat ett endaste avsnitt denna säsongen. Törs nästan lova att vi inte missade något förra säsongen heller. Det är vårt favoritprogram! I fredags kunde vi dessvärre inte titta på det då det gick, utan vi fick se reprisen, men det gick ju bra det också.

Imorgon ska jag äta tårta, inte vilken tårta som helst heller, neej nej. SMÖRGÅSTÅRTA! Gud så gott =) Det är Martins bror som bjuder, han fyller ju år sen rackaren =) Men först ska vi till Grössjön och angla på morgonen. Men jag vill nog pimpla jag, finer tyvärr inget nöje i att angla.

Nej, nu ska jag försöka kränga på mig ett par byxor som dessvärre inte går att stänga längre. Men jag har klurat på en lösning på det problemet =) Ska se om det funkar bara!  Sen måste jag åka på ICA och handla gosaker till ikväll.

Adjöss med er

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh shit va gott med smörgåstårta!!Nu vart jag REJÄLT avis!
Ha en bra helg!

2008-04-11 @ 20:56:48
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Mia

Jag härskar över tv:dosan ikväll! :-D
Så jag fick också se "SÅ ska det låta"!

2008-04-11 @ 22:13:21
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0