Framförhållning


Javisst =) Eller nåt i den stilen!

Jag har nyss lagt in mina räkningar så dem dras direkt inatt då lönen kommer inseglandes. Får en jäkla pisslön, men men.. Så är det då man inte jobbar tillräckligt! Hoppas bara att pengarna räcker till allt jag måste inhandla, annars blir det kärvt!

Jag håller på att bli galen här hemma, måste härifrån helt enkelt. Dessvärre är den enda planen jag har för tillfälet att åka på ICA och köpa ägg. Är ju Torsdag idag (pannkaka) och då måste man ha ägg till smeten för bövelen!

NU ska jag vika ihop tvätten som aldrig blev gjort igår (jag somnade på soffan istället), ladda ur+i diskmaskinen, köra en tvättmaskin och sen ska vi nog gå ut, jag och hundarna.
   Vilket liv hörrni: "Jag och Hundarna".. Jisses..!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ja den metoden måste jag testa, med hälen :-) Det blir kanske tyst ett litet tag iaf ;-)
Ha det gött & lycka till med pannkaks stekningen :P

2008-04-24 @ 14:29:50
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0