En hel DRÖS bilder


Här kommer lite bilder på det som vi hittills har köpt till bebisen. Vagnen lägger jag inte in något kort på dels för att vi inte fått den än och dels för att jag inte har nån bild men även dels för att vi faktiskt inte köpt den ännu, bara lagt handpenning =)

 Skötbädd med Mumin på. Inte min favorit, men den var definitivt sötast av alla som fanns på babyproffssen och barnens hus iaf. enligt mitt tycke.

 Mössor (Från ett set jag köpte på Tradera)

 Tossor (Ingick i samma set som mössorna)

 Byxor och Tröja (Även dessa från setet från Tradera)

 3 par byxor (från setet)

    Babyskyddet från Joel och Mia (TACK)

 Spjälsäng + skötbord =) (Cissi du ville ha bilder även på det som inte e ihopskruvat, hihi)

(  +  ) Detta är vad som gömmer sig i kartongerna

 Madrass till sängen ;)

 Badbalja med en massa grejjer i.

I baljan:
 Påslakan + Örngott (Hokus)

 lakan x2

 kräkhanddukar x10

 "Hokus"filt

 Täcke och Kudde (Kommer att köpa en till kuddeså småningom, en dyrare och förmodligen mer hållbar, men tillsvidare får IKEA duga)

    "raggartärningar" till barnvagnen

 Badhandduk med huva

image400

I denna garderoben finns: Babyboxen från babyproffsen (Blöjhink samt microvänlig matskål+sked, blöjprover och lite annat), gratisprover från Weleda Baby (mjukgörande salva, zinksalva och barnolja), en kasse full med leksaker, en lampa som skall sitta ovanför sängen KANSKE, gratissaker från barnenshus ( cd med barnvisor, blöjprover, engångsunderlägg då man byter blöja, äsch, minns inte vad mer som är där i men det är en massa grejjer)




Sen har jag en kartong + en påse med kläder som jag har fått låna av Linda. Men jag tyckte det var onödigt att knäppa kort på allt det =)




Jag är nyss inkommen efter en härlig promenad ner till SCA kontoret och hem igen. Alltså inte särskillt långt men ack så uppfriskande. Hundarna blev glada också! Nu ska jag se på American Idol och sen blire 100 höjdare.
Hejjrrå

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för bilderna. HA HA =) Jag TÄNKTE faktiskt "undrar om hon knäpper kort på kartongerna nu eller om hon är smart och tar bilder från IKEA's hemsida.." Du gjorde både och. Vi är som EN vad gäller tänkandet ibland ;) Ni har ju fått ihop en hel del. En full badbalja med massa fint. Och allt annat..

2008-04-14 @ 23:31:48
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Cissi

Jojust! Jag gillar anordngen på hyllplanen i garderoben. Är det din händiga man som fixat mån tro? Översta hyllplaner bör det läggas ett vattenpass på för FINjustering. Sen ser det lite osäkert ut på andra hyllan nerifrån. Ha ha =D

2008-04-14 @ 23:33:20
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Mallan

Åhåå va mycke fina å roliga grejjer !! :D

2008-04-15 @ 09:18:35
Postat av: Mia

Oj så mycket ni har fixat nu!
Tror ni har mer saker än vad vi hade när Leo kom till världen.
Jag vägrade handla just nåt innan han var framme. ;-)
Kläder köpte jag typ ett par byxor och en body.
Fin säng får eran knas! :-D Coola tärningar!!!

2008-04-15 @ 09:50:02
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

Du får tala om för släkt och vänner vad du skulle vilja ha till knodden istället för att dom bara handlar.
Presentkort och sånt är ju alltid bra i alla valörer. :-D
Min släkt är bra, för dom frågar alltid vad man vill ha. :-P Så det gjorde dom även när Leo kom.

2008-04-15 @ 11:01:51
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: nikita

åh va mkt saker :)
jättefin spjälsäng + skötbord =)

2008-04-15 @ 12:33:06
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Therese & Melwin

Fina grejer du köpt til bebis.. Vad ka ni ha för barnvagn då?
När är du beräknad då?

2008-04-16 @ 07:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0