Denna listan har jag stulit

Japp, av Anita dessutom =) Så egentligen är det stulet stöldgods ;)

Ta fram mobilen och var ärlig nu....

Har du pussat nummer 2?

Agria : Nej sannerligen inte ;)

Vad har du för relation  med nummer 20?

Daniel : Har varit min absoluta bästaste vän. Synd att man glider ifrån varandra =(

När ska du träffa nummer 30?

Farmor: Det kan man aldrig så säkert veta. Men det är verkligen dags för ett besök nu =)

Är nummer 18 söt?

Cissi: Ja du är så söt såå =)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Caroline G: GRAVID. Haha, första gången jag såg/träffade Carro var hon väldigt gravid. Utöver det så minns jag inte så noga, men att hon har en otroligt härlig personlighet har nog inte ungått någon. Så det lär jag nog ha tänkt =)

Gillar du nummer 14?

Carro Kusin: Jaa det är klart!
Träffas inte så ofta dock

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

AlfaKassa: Nej vi träffas inte så värst ofta ;)
Om vi ska PERSON nr.3 så blir det Martins bror Anders, och honom träffade jag senast igår)

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

Hem: Ja vi ses mest varje dag

Är du nära vän med nummer 23?

Elmer: Det är min farbror och ja jag anser nog att vi är nära vänner faktiskt =)

Har du gått på bio med nummer 4?

Anders S: (Martins bror) Nej det har jag inte

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Johanna: (Lillsyster) Jag umgås väldigt gärna med henne, men nog är hon för ung ännu för att "gå ut" haha

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Anna A: OJ, vi har inte pratat på evigheter. Vi var bästa kompisar då jag bodde i Väjö och då pratade vi nog om allt skulle jag tro!

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Berguven: Haha.. Javisst skulle dem kunna få en kram för att de "lagade" min katt då han var sjuk i örat =)

Vad har du och nummer 24 för relation?

Harriet S: Min förra Barnmorska, hon har flyttat nu så nu har vi ingen relation alls

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

Ica Banken: Jag har inga utförliga planer på något faktiskt ;)
Men jag funderar på att bli kund där.

Vad är det bästa med nummer 8?

Bert och Birgitta Grössjön: Svärföräldrarna, hhm..! Det bästa, svårt att komma på något konkret sådär. Jag tycker jättebra om dem och tror mig inte kunna få bättre svärföräldrar. Vi sätter punkt där =)

Brukar du och nummer 16 träffas?

Djurkliniken: Nja, vi har träffats en eller två gånger. Men jag hoppas nog på att INTE se dem så ofta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0