Bläää...



Jag är fortfarande sjuk och orkar inte skriva så mycket.
Hade hoppats att jag skulle må bättre idag, för ikväll spelar Martin på Railway. Men vi får se hur dagen artar sig. Just NU mår jag piss och hur mycket jag än vill gå ut så orkar jag verkligen inte. Jag satt vid köksfönstret och tittade ut ner mot skolan förut, det såg så himla mysigt ut, solsken och TORR bar asfalt. Vill verkligen gå ut på en liten promenad och bara mysa i solen, men jag blir nästan svimfärdig bara av att ta mig från vardagsrummet till köket, så det får nog vänta lite.

Igår på förmiddagen var jag på vårdcentralen en sväng. Tyckte att jag mådde ganska bra då, dock var det nog bara en alvedonhallucination.
   Hur som helst, jag var dit och tog bort min "plutt" som jag haft i armhålan, den hade nämligen blivit inflammerad och växt 3 ggr sin egen storlek, även att den gjorde ONT. Kunde knappt ha bh eller linne på mig (den satt precis så att bh:n skavde) När jag ringde till vårdcentralen sa han åt mig att vänta tills den går till sig igen. Men det vägrade jag, var ju tvungen att gå med plåster på den annars gjorde det för ont, även att jag gått och stört mig på den så länge jag kan minnas. Så nu jäklar var det dags att avlägsna den från min kropp! Jag fick komma in på en gång och ta bort den, han erkände själv då han såg den att det var bäst att ta bort den, just för att den var så himla inflammerad. Det kom ju för tusan var och blod ur den =(

Han fick det att låta som att det skulle göra jätteont, det var ju ingen mening med att bedöva området för en sån "liten" sak, han sa gång på gång att det kommer att göra ont och det kommer att blöda massor. Sen kommer du nog ha ont där ett tag efteråt också.
-Jajaja, sa jag. Ta bort den bara så slipper jag skiten sen. För den GJORDE ju redan ont som fasen. Men sen då det väl kom till kritan var det som gjorde mest ont  då han gnuggade "området" med sprit, ujujuj.. Men då han väl skar bort den brände det bara till litegrann, sen var det över. Gjorde inte det minsta ont. Inte blödde det så fasligt mycket heller. Fast han sa att i regel brukar det blöda rätt mycket, aja, jag slapp blodbad iaf. =)

Så nu är skiten borta och vi är inte lika varandra i det avseendet längre Cissi, du får ta bort din du å =)

Jag klippte klorna på doggarna igår, samtidigt trimmade jag pälsen på Rockys tassar. Rambos tassar trimmade jag för några veckor sedan och det har inte växt ut ännu.

Nä, nu ska jag spela lite Sims 2 och hoppas på att alvedonen ska börja verka snart.
(värk som gör ont stavas med Ä och verk som i verkligen eller som jag använde i tidigare mening stavas med E *stavningsgestapo*)

Igår skickade jag in min ansökan om föräldrapenning, lite väl sent men jag fick inte mitt moderskapsintyr förrän nu i veckan. Jag har visserligen kunna bett om det tidigare om jag visste om det!! Nu är det iallafall inskickat och jag tror inte att jag fyllde i allt rätt, men jag skrev en lång bilaga som jag skickade med där jag även skrev mitt telefonnummer så de kan ringa ifall det blev nå tok. Pratade med den på FK medans jag fyllde i, så SÅ fel kan det nog inte ha blivit. Dessvärre insåg jag i samma stund som jag klistrade igen kuvertet att jag glömt att skriva adressen till jobbet. Så de får väl ringa och fråga mig om den då.. Klantiga jag!

Nä.. NU ska jag spela The Sims 2
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fan din jäkel. Hur kunde du ta bort pluppen???? Nu är vi inte twins längre =[ *besviken*

2008-04-18 @ 16:23:36
URL: http://nudlans.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0