eftermiddag

image55

Ja hej å hå!

Idag har jag ju som bekant varit på sjukhuset och träffat en väldans trevlig kvinna som heter Åsa! Allting gick jättebra, jag är kanonnöjd! Skall dit om en dryg vecka igen, och sen en gång till efter det, det tar sig sa mordbrännaren =)

Martin har inte kommit hem än, trots att han slutar 16. Men tydligen hade han skruvat isär någonting, som han var tvungen att skruva ihop igen innan han gick hem, annars trodde han att han aldrig skulle komma ihåg hur man satte ihop den! Jaja, hoppas att han inte är så hungrig iallafall, för jag har inte börjat med någon mat, är inte alls hungrig, har ju nyss ätit thai mat jag! Vilket för övrigt var väldigt gott.

Sen hjälpte jag min mormor med att komma ut på internet, det gick ju bra, mamma och morfar hade väl klantat till det där med nätverksanslutningar för henne, men efter ett ganska långt samtal med serva nets support fixade det sig.

Nä ni, nu ska jag ringa en kvinna i Örebro... Jippie =)
Berättar mer om det sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0